مایکروویو توکار بوش مدل CMG633BS1I

شناسه کالا

2800000147105

تومان

توضیحات

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

مایکروویو توکار بوش مدل CMG633BB1

مایکروویو توکار بوش مدل CMG633BS1I

فر مایکروویو توکار بوش CMG633BS1I باعث سهولت و آسان شدن آشپزی شده است. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی روش های پخت و پز به شیوه سنتی، جای خود را به شیوه های امروزی داده است. این فر دارای امکانات بالایی بوده و با منوهای پیشرفته و کارآمد خود به شما در پختی آسان و در کوتاه ترین زمان کمک می کند.

علاوه بر آن فر توکار بوش دارای ظاهری شیک بوده و باعث زیباتر شدن آشپزخانه شما می شود. همچنین تکنولوژی به کار رفته در این فر باعث پخت کامل غذا و لذت بخش شدن آن می شود.

ویژگی مایکروویو بوش CMG633BS1I

مایکروویو توکار بوش مدل CMG633BS1I جزء هشت سری محصولات بوش از تولیدات کشور آلمان می باشد. این مدل فر توکار ۴۵ لیتری بوش در سایز کوچک با کارکرد ماکروویو جهت بریانی کردن و پخت بسیار مناسب بوده و بسیار سریع عمل می کند. جنس بدنه فر توکار بوش از استیل زنگ زده و شامل جوجه گردان بوده و برای هر آشپزخانه ای مناسب می باشد.

توانایی فر توکار بوش

علاوه بر آن این فر ۵ توان گرمایشی INVERTER داشته که دارای گرمایشی با توان های ۹۰، ۱۸۰، ۳۶۰، ۶۰۰ و ۹۰۰ وات می باشد. این فر دارای بازه دمایی بین ۳۰ الی ۲۷۵ درجه سانتی گراد بوده و سیستم کوک کنترل یا همان کنترل گرمایشی غذا، همراه با ۱۴ برنامه خودکار آن تبدیل به یک فر ایده آل مناسب با هر سلیقه ای شده است. فر و مایکروویو توکار بوش آلمان سری 8 شامل ۲۰ برنامه اتوماتیک جهت انجام آشپزی مطلوب و راحت شما می باشد.

کاربرد فر مایکروویو توکار بوش CMG633BS1I

این فر شامل ۵ روش گرمایی هوای داغ بهینه، هوای داغ چهار بعدی، گریل نیم عرض و گریل تمام عرض می باشد. درب فر مایکروویو بوش فلپ بوده و دارای بسیار صدای اندک و نرم بوده و به آهستگی باز و بسته می شود و درب زیرین آن نیز سافت کلوز می باشد. درب بالایی فر مایکروویو توکار 45 لیتری بوش مدل CMG633BS1I را نیز به آسانی می توان استفاده کرد. داخل فر دارای یک چراغ ال ای دی بوده که می توان مراحل پخت را در داخل فر مشاهده کرد و این یکی از مزیت های این فر به حساب می آید.

مایکروویو توکار بوش مدل CMG633BS1I

ویژگی ظاهری فر مایکروویو توکار بوش CMG633BS1I

مایکروویو توکار بوش مدل CMG633BS1I شامل صفحه دو و نیم اینچی همراه با کنترل لمسی TFT می باشد که ساعت الکترونیک و نشانگر گرمای باقی مانده در کنار آن باعث دو چندان شدن زیبایی فر شده است. این فر دارای خاموشی اتوماتیک بوده و بعد از تمام شدن فرآیند پخت، فر به طور خودکار خاموش شده و باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود. این فر دمای مناسب پخت را نمایش داده و شامل نمایشگر حقیقی می باشد. لازم به ذکر است که قیمت مایکروویو بوش را می توانید از طریق سایت کالاپایا مشاهده نمایید و نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید.

ایمنی ماکروفر توکار بوش

سینی داخلی مخزن فرتوکار بوش و مایکروویو بوش لعابی است و دارای یک عدد فن خنک کننده از جنس کاملا استیل ضد زنگ می باشد که در اصل همان سیستم کانوکشن داخل فر می باشد. لوازم جانبی موجود در این فر شامل یک تابه معمولی و یک توری ترکیبی جهت استفاده در داخل فر می باشد. همچنین در این فر دکمه قفل کودک برای ایمنی بیشتر کودکان شما قرار داده شده که در هنگام فعال بودن این گزینه درب فر مایکروویو توکار بوش مدل CMG633BS1I کامپکت سری 8 باز و بسته نمی شود و باعث آسودگی خاطر شما در هنگام استفاده از فر می شود.

خصوصیات ویژه فر مایکروویو BOSCH

از مهم ترین خصوصیات فر کامپکت با مایکروویو توکار بوش مدل CMG633BS1I، گرم کردن سریع غذا بوده که مناسب برای افراد پر مشغله می باشد و برای افرادی که زمان کافی جهت منتظر ماندن جهت گرم شدن غذا را ندارند، بسیار کاربردی و مفید است. با استفاده از این ویژگی شما قادر خواهید بود غذای خود را به طور کامل و یکنواخت در کمترین زمان ممکن گرم نمایید.

منبع:گوگل[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”بازگشت به تمامی محصولات مایکروویو” align=”center” link=”url:/product-category/لوازم-برقی-خانگی/ماکروفر/|target:%20_blank|”][/vc_column][/vc_row]

توضیحات تکمیلی

برند

رنگ

استیل

پهنا

595 میلی‌ متر

عمق

548 میلی‌ متر

ارتفاع

455 میلی‌ متر

وزن

38 کیلوگرم

مشخصات فنی.ظرفیت

مشخصات فنی.برنامه پخت

مشخصات فنی.توضیحات برنامه پخت

مشخصات فنی.قابلیت مایکروویو

مشخصات فنی.توان مایکروویو

مشخصات فنی.گریل

مشخصات فنی.کانوکشن

مشخصات فنی.پخت ترکیبی

مشخصات فنی.یخ زدایی

مشخصات فنی.جوجه گردان

سایر مشخصات.صفحه نمایش

سایر مشخصات.توضیحات صفحه نمایش

سایر مشخصات.جنس سطح داخلی

سایر مشخصات.قفل کودک

سایر مشخصات.قابلیت تنظیم زمان

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مایکروویو توکار بوش مدل CMG633BS1I”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com