آون توستر لوکستای مدل LX-3100 

1,000,000 تومان

توضیحات

آون توستر لوکستای مدل LX-3100

معرفی آون توستر لوکستای مدل LX-3100

این محصول از برند لوکستای می باشد . برند لوکستای بسیار معروف و پر طرفدار است و همواره کالاهایی باکیفیت و بسیار کاربردی را روانه ی بازار کرده است . برند لوکستای هدف خود را تولید محصولاتی با بهترین قیمت و بازده می باشد . فروشگاه اینترنتی کالا پایا به همراه جمعی از پژوهشگران خود اطلاعات کاملی درباره ی محصولات متنوع شرکت ها در این بخش ارائه می کند

 شما مشتریان عزیز می توانید با مطالعه ی این اطلاعات مشخصات فنی ، کاربردی و ویژگی های ظاهری کالا ها را بهتر بشناسید و خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید . در ادامه یکی از کالاهای برند لوکستای را بیشتر خواهید شناخت .

 

آون توستر لوکستای مدل LX-3100 
آون توستر لوکستای مدل LX-3100

آون توستر لوکستای مدل LX-3100  

آون توستر بسیار زیبا است و از مدرن ترین توستر های برند لوکستای می باشد . گنجایش بسیار مناسب و 40  لیتری ، این محصول را برای بسیاری از خانواده ها مورد پسند کرده است زیرا امکان پخت و تهیه ی مواد غذایی زیادی را دارد . توان و قدرت فعالیت آون توستر 1400  وات می باشد که بسیار عالی می باشد و این توستر را در گروه قوی ترین توستر ها ی موجود در بازار قرار داده است .

از دیگر امکانات بسیار کاربردی این توستر می توان به جوجه گردان آن اشاره کرد و همچنین سینی مجهز شده با توری گریل هم از امکانات جانبی کالا می باشد . وسایل جانبی بسیار با کیفیت موجود در این محصول به کاربر امکان پخت غذاهایی متنوع و خوشمزه تررا فراهم خواهد کرد. . کاربر براساس نیاز خود میتواند گریل کردن را از جهت بالا، پایین و همزمان بالا و پایین تنظیم کند .

نوع شیشه ای که در این دستگاه وجود دارد پرکسی دوجداره می باشد که ایمنی بالایی دارد . بدنه ی داخلی توستر نچسب است و تمیز کردن محفظه ی داخلی راحت انجام می شود . جنس بدنه ی دستگاه ورق آهنی 0.5  است که مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد و زیبایی کالا رو افزایش داده است . ترموستات تعبیه شده در این توستر قابلیت تنظیم کردن دما تا ۳۲۰ درجه ی سانتی گراد را دارد .

آون توستر لوکستای مدل LX-3100 
آون توستر لوکستای مدل LX-3100

ایمنی دستگاه را طراحان این توستر بسیار مدرن با ایجاد سیم های نسوز بسیار فازایش داده اند . جنس رنگ بکار رفته در بدنه ی دستگاه بسیار عالی می باشد و در برابر حرارت و همچنین دمای بالا مقاوم است . ویژگی عالی بدنه ی دستگاه ، آون توستر لوکستای مدل 3100 باعث می شود طول عمر دستگاه افزایش یابد و زیبایی توستر با گذشت زمان دچار خطر نخواهد شد .

پنل های کنترلی بسیار مستحکم در این محصول تعبیه شده است . کاربران عزیز در صورت لزوم می توانند دما را تغییر دهند . این توستر قابلیت تنظیم درجه حرارت در بازه ی 80 تا 320  درجه ی سانتی گراد را دارد . تایمری که روی این توستر وجود دارد تا ۹۰ دقیقه قابل تنظیم است

 وجود  تایمر کاربران را خاطر نشان می کند که در یک زمان مشخص دستگاه فعالیتش قطع می شود و اگر کاربر مشغول کار باشد و یا فراموش کند به توستر سر بزند ، غذای موجود در توستر نمی سوزد . محصولات برند لوکستای بسیار کم مصرف و بهینه هستند . میزان برق مصرفی توستر لوکستای مدل 3100  حدود 220 ولت می باشد که بسیار بهینه و مناسب است . کم مصرف بودن محصولات خانگی برای خانواده ها بسیار اهمیت دارد زیرا میزان هزینه ی خانوار را کم می کند .

المنت های جاگذاری شده آون توستر لوکستای مدل LX-3100  کیفیت بالایی دارند و در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند و دچار مشکل نخواهند شد . اگر به دنبال تستری بسیار کاربردی و ایمن هستید میتوانید این توستر را در لیست خرید های خود قرار دهید .ضمن آنکه قیمت آون تستر لوکستای بسیار مناسب و مقرون به صرفه است .

 

 

منبع:گوگل

بازگشت به محصولات تستر

توضیحات تکمیلی

ابعاد

510 × 440 × 315 میلی‌متر

ارتفاع

310 میلی‌متر

عمق

440 میلی‌متر

پهنا

510 میلی‌متر

وزن

3 کیلوگرم

ظرفیت

40 لیتر

صفحه نمایش

خیر

قفسه

دارد

تعداد قفسه

1 عدد

چراغ داخلی

ندارد

قابلیت تنظیم حرارت

دارد

حداکثر درجه حرارت

قابليت تنظيم درجه حرارت 80 تا 320 درجه سانتی گراد

جوجه گردان

دارد

توضیحات تایمر

داراي تايمر 90 دقيقه اي دقیقه ای دقیقه ای

توان مصرفی

1400 وات

سایر مشخصات

– ترموستات قابل تنظیم تا دمای 320 درجه سانتیگراد برای به دست آوردن بهترین کیفیت پخت
– بدنه خارجی از جنس استیل با پوشش ضد لک و بدنه داخلی فلزی با پوشش آلومینیوم
– بدنه دو جداره جهت عایق کاری حرارتی و بدنه داخلی با روکش آلومنیم ضد زنگ
– درب شیشه ای مقاوم در برابر حرارت جهت رؤیت مواد غذایی در حال پخت
– وجود دو شیار مجزا برای قرار گرفتن توری یا سینی لعابدار و یا هر دو
– دارای المنت های مقاوم در برابر ضربه و پاشش مواد غذایی
– استفاده از سیم های نسوز جهت افزایش ایمنی
– استفاده از رنگ مقاوم در برابر حرارت
– سینی پخت متحرک با پوشش لعابی
– فیوز حرارتی جهت ایمنی محصول

اقلام همراه

– سینی طبخ غذا و توری کباب پز
– یک عدد دسته فلزی و میله جوجه گردان
– یک عدد دسته فلزی سیخ طبخ

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آون توستر لوکستای مدل LX-3100 ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com